Author Archives: czechs4mon

  • -

Narex dodal elektrické nářadí pro Czechs4Monte.cz

Category : Nezařazené

Tento týden jsme od partnerský zapojené společnosti Narex převzali řadu elektrického nářadí včetně příslušenství, které pojede s námi přes Bad Homburg do Monaca. Všichni pevně doufáme, že toto kvalitní elektrické nářadí budeme potřebovat maximálně při výměně pneumatik. 😉

http://www.narex.cz/

Historie značky NAREX se začala psát v České Lípě před více jak 70 lety. Od té doby nebyla výroba elektronářadí nikdy přerušena a naopak se významně rozšiřovala. Generace dělníků a techniků tak sdílely své zkušenosti a vytvářely originální řešení, z nichž mnohá jsou v původním českém elektrickém nářadí NAREX používána dodnes. V současnosti je NAREX součástí společnosti TTS Tooltechnic Systems AG & Co. a jehož značka FESTOOL se pyšní úspěšnou 90letou historií výroby elektrického nářadí. Také proto zůstává značka NAREX i nadále zárukou kvalitního a spolehlivého elektronářadí, které je schopno vyhovět náročným požadavkům řemeslníků a průmyslové výroby.


  • -

ENGINE AUTOMOBILE CULTURE

Category : Nezařazené

Czechs4Monte.cz představuje hlavního partnera pro Rallye Monte Carlo Historique 2016

V pondělí 9.11. 2015 byla podepsána smlouva o spolupráci na projektu Czechs4Monet.cz 2016 mezi Czechs4Monte.cz a společností ENGINE AUTOMOBILE CULTURE.

Tým Czechs4Monte.cz se s vozem Škoda 110L vrací na trať legendární Rallye Monte Carlo po 45 letech s nemalým cílem – poprvé v historii po stovkách soutěžních kilometrů dovézt „stodesítku“ na cílovou rampu, a představit tak rodinnou škodovku sedmdesátých let divákům v Monaku.

František Vahala, spolujezdec týmu Czechs4Monte.cz: „S radostí můžeme oznámit, že hlavním partnerem týmu Czechs4Monte.cz, který má za cíl úspěšně a se ctí zdolat slavnou soutěž Rallye Monte Carlo Historique 2016, se stala společnost Engine Automobile Culture. Loga této společností, se exkluzivně objeví na závodním voze Škoda 110 L Rallye, který je již v plném testování. K dnešnímu dni byla do monackého autoklubu odeslána přihláška a všechny potřebné dokumenty. Děkujeme hlavnímu partnerovi, společnosti Engine za podporu a projevenou důvěru a věříme, že toto spojení bude úspěšné.“

Kromě technické přípravy dvou automobilů Škoda 110L a kompletní logistické přípravy podniku tým řeší i finanční krytí celého projektu, proto pokračují jednání s dalšími reklamními partnery. Cílem týmu je nejen úspěšné absolvování Rallye Monte Carlo Historique 2016, ale i dokumentární film o této účasti českého týmu.

Pavel Erben, vedoucí týmu Czechs4Monte.cz: „O ojedinělosti, smysluplnosti i připravenosti projektu se nám podařilo přesvědčit majitele společnosti Engine Automobile Culture pane Radka Pokorného, automobilového nadšence, ale zároveň velmi úspěšného obchodníka a podnikatele v oboru veteránů. To, že jméno své renomované firmy spojil s naším projektem a týmem nás utvrdilo v přesvědčení, že projekt je dobře připravený a pro případné reklamní partnery může být přínosem.“


  • -

C4M.cz představuje automobil pro RMC Historique 2016

Category : Nezařazené

Czechs4Monte.cz představuje automobil pro Rallye Monte Carlo Historique 2016

V lednu 2016 uplyne 45 let od prvního startu automobilu Škoda 110L v Rallye Monte Carlo

Tým Czechs4Monte.cz se s vozem Škoda 110L vrací na trať legendární Rallye Monte Carlo po 45 letech s nemalým cílem –  poprvé v historii po stovkách soutěžních kilometrů dovézt „stodesítku“ na cílovou rampu, a představit tak rodinnou škodovku sedmdesátých let divákům v Monaku.

Od roku 1998 organizuje každoročně Automobile Club de Monaco několik dní po úvodní soutěži mistrovství světa rallye pro klasické automobily vyrobené v letech 1955 – 1980. Soutěž je určena pro značky a automobily, které se v minulosti této rallye zúčastnily, a je koncipována jako hvězdicová jízda, při které automobily ujedou z místa startu ve vybraných evropských městech více než tisíc kilometrů do centra v Monaku, kde rallye fakticky započne. 19. ročník je připraven v termínu 27. ledna – 3. února 2016. Sedmidenní automobilová soutěž, která rozsahem a počtem kilometrů odpovídá roční účasti v seriálu M ČR sprintrally, je médii i diváky se zájmem sledována. Různorodé startovní pole, čítající v posledních letech přes tři sta posádek, je skladbou naprosto unikátní a každý vůz je originál.

Pavel Erben, vedoucí týmu Czechs4Monte.cz: „Připravovali jsme automobil pro podnik, ve kterém jde hodně o dobovou původnost. Doplňky, provedení interiéru i exteriéru jsme pečlivě vybírali. Z Rallye Monte Carlo 1971 a 1972 máme k dispozici pouze dva černobílé snímky, na kterých jsou ,stodesítky‘ vidět pouze částečně. Šlo o vozy soukromých zahraničních posádek, ale více se nám nepodařilo zjistit. Z barevných kombinací jsme proto nakonec vybrali první prodejní barevnou verzi ,stodesítky‘, tedy zeleno-černou kombinaci. Doplněna byla o trikolóru na střeše.“

Dokončením renovace vozu pro tým příprava jistě nekončí. V následujících šesti měsících budou pokračovat jednání s reklamními partnery tak, aby se podařilo realizovat nejen samotnou účast na rallye, ale i připravovaný filmový dokument o Rallye Monte Carlo Historique 2016.

Ivan Pistulka, jezdec týmu Czechs4Monte.cz: „Za místo startu jsme vybrali Barcelonu. Z Prahy do Barcelony odveze 14členný tým dva automobily Škoda 110L, jeden soutěžní a jeden reklamní, na přepravnících. U místního dealera Škoda odprezentujeme naše ,stodesítky‘ a další den bude následovat oficiální start do soutěže. Z Barcelony do Monaka čeká všechny posádky 1100 km nonstop. V případě zachování letošního konceptu bude faktické centrum soutěže v okolí Valence. Do cíle nám bude ,zbývat‘ dalších cca 1200 km měřených testů. V duchu tradice bude soutěž končit ,nocí dlouhých nožů‘ a slavnostním vyhlášením s povinnými smokingy.“    


Doplnění k personálním změnám v týmu: Naše spolujezdkyně Pavla de Noronha se připravuje na mateřské povinnosti, k čemuž jí blahopřejeme a držíme palce.
Na horkém sedadle ji vystřídá František Vahala, motoristický novinář a úspěšný účastník Rallye Monte Carlo Historique s vozem Innocenti Mini. Františkovi zkušenosti z Monaka budou pro tým cenným přínosem.

01-rmchist-4f55e15aeebe6_630x335


Je nám také velkou ctí, že jsme partnery Nadace Rakovina věc veřejná.

Rakovina_vec_verejna-logotyp-NEW

Zprávu k této spolupráci si můžete přečíst zde.

 


  • -

Jsme partnery nadace Rakovina věc veřejná.

Category : Nezařazené

Tým Czech4monte, který se připravuje na start v legendární automobilové soutěži Rallye Monte Carlo Historique 2016 (27. ledna – 3. února) s českým youngtimerem Škodou 110L se stal novým partnerem nadace. Soutěžní historický speciál budou moci obdivovat návštěvníci při setkání v rámci nadačního projektu „Pošli příběh“ dne 7. září 2015 v areálu Žlutých lázních, v Praze.

 Rakovina_vec_verejna-logotyp-NEW

Tým Czechs4Monte.cz se připravuje na start v legendární automobilové soutěži Rallye Monte Carlo Historique 2016 (27. ledna – 3. února) s českým youngtimerem Škodou 110L. Rallye Monte Carlo je nejstarší rallye na světě, jejíž první ročník se jel již v roce 1911. V roce 2016 bude pořádán 84. ročník. Od roku 1998 organizuje Automobile Club de Monaco, několik dní po úvodní soutěži Mistrovství světa, rallye pro klasické automobily vyrobené v letech 1955 až 1980. Soutěž je určena výhradně pro značky a automobily, které se v minulosti této rallye zúčastnily. Splněným snem pro celý tým je, po odstartování ve španělské Barceloně, cílová rampa v Monaku.

Ivan Pistulka, jezdec týmu Czechs4Monte.cz: „Přesto, že do pomyslného cíle našeho snažení je ještě relativně dlouhá doba, díky skvělým lidem, které se mi během dvouletých příprav projektu poštěstilo potkat, věřím, že sen se pro celý, tvrdě pracující, tým stane realitou.

Unikátní projekt přitahuje již při přípravách pozornost médií. Při lednovém startu to bude 45 letech od prvního účasti rodinného sedanu, Śkody 110L, v Rallye Monte Carlo. Při úspěšném dokončení náročné soutěže bude totiž posádka „stodesítky“ jako první v historii s tímto vozem na startu i v cíli! V roce 1971 totiž zahraniční soukromá posádka se škodovkou soutěž nedokončila. Díky neformálnímu setkání s představiteli nadace a vzájemným sympatiím se podařilo dát projektu Czechs4Monte 2016 i další rozměr:

Pavel Erben, vedoucí týmu Czechs4Monte.cz:Že sny se mají plnit, je vlastně od počátku nepsaným mottem naší cesty se „stodesítkou“ do Monte Carla. Pokud se nám realizace projektu podaří, rádi bychom využili cesty i ke zviditelnění Nadace pro výzkum rakoviny a získaných obrazových materiálů při rallye k vydání limitované edice Kalendářů Czechs4Monte 2017. Finanční částkou získanou jejich charitativním prodejem pak alespoň částečně přispějeme ke splnění dalších snů.

První společný počinek spolupráce týmu Czech4Monte.cz a Nadace Rakovina věc veřejná bude ale patrný již za několik týdnů. Soutěžní historický speciál budou moci obdivovat návštěvníci při setkání v rámci nadačního projektu „Pošli příběh“ dne 7. září 2015 v areálu Žlutých lázních, v Praze.

 


  • -

Soutěž o DVD Rallye Monte Carlo!

Category : Nezařazené

Vítězkou se stala Nur Giménez Villarroya!

Až do Prahy si pro poukaz na připravované DVD o a Rallye Monte Carlo přijela vítězná Španělka Nura. Poukaz, který je podepsaný celým týmem, jí předal jezdec Ivan Pistulka, který jí kromě auta, jako takového, ukázal i svoje stanoviště ve stodesítce.


Barva zveřejněna! Stodesítka je zeleno-černá, fotografie z kompletování v lakovně jsou ve fotogalerii!

Vítěze DVD, které natočíme na Rallye Monte Carlo 2016 si budete moci ještě dnes přečíst na našich stránkách.


 Soutěž ukončíme v pátek 20.2 2015 ve 12 hodin!


Připravili jsme si pro Vás soutěž o naše DVD. Vůz je stále v lakovně a aby to čekání nebylo tak dlouhé, je zde tipovací soutěž. Ten fanoušek naší facebookové stránky Czechs4Monte, který dá like fotografii se správnou barvou, tu kterou bude mít náš vůz a bude vylosován, získá vytvořené DVD o Rallye Monte Carlo.

Hlasovací album je zde.
Soutěž končí uvěřejněním první fotografie nově nalakovaného vozu zde na Facebooku! Nejdříve však 19.2 2015.

Zde jsou obrázky jen jako ukázka, z kterých fotografii můžete vybírat.

 


  • -

CZECHS4MONTE.CZ

Category : Nezařazené

Základ týmu pro Rallye Monte-Carlo Historique 2016 se při tomto projektu nepotkává poprvé. Premiérově to bylo na počátku devadesátých let, dnes už minulého století, při stavbě prvního společného soutěžního automobilu. Byla jím Škoda Octavia v provedení Touring Sport Super s rokem výroby 1963. Ivan Pistulka s Petrem Kolářem s ní soutěžili v letech 1993 – 1999 v soutěžích mistrovství ČR i na legendární Rallye Vltava. Po „oktávce“ následovala stavba čistokrevné „stodvacítky“, tedy Škody 120S Rallye. Tento vůz startoval koncem devadesátých let v M ČR a také jeho posádka okusila neopakovatelnou atmosféru Vltavské Rallye. V letech 2000 – 2004 se kromě pořadatelských zkušeností získaných v rámci ČMPR podařilo pod hlavičkou vlašimského prodejce vozů Škoda zrealizovat stavbu repliky Škody 130 RS. Po pětiletém intermezzu Ivana Pistulky s dieselovou Fabií a krátké pauze se „zdravé jádro“ rozšířené o nové posily schází znovu, opět nad škodovkou, tentokrát nad modelem Škoda 110 L Rallye a s nemalým cílem:

zúčastnit se prestižní světové klasické rallye v retro provedení – Rallye Monte-Carlo Historique 2016, tedy zdolat dva a půl tisíce kilometrů trati hvězdicové jízdy, bezmála tisíc kilometrů měřených testů a z co nejlepším výsledkem mezi třemi sty posádkami dojet do cíle v Monaku. Pokud se to týmu podaří, již samotné úspěšné dokončení náročné soutěže by mu přineslo jisté prvenství. Ani jedné z obou zahraničních posádek, které v letech 1971 (Juvberget – Slaererud)  a 1972 (Johansson – Johansen) zvolily pro start v Rallye Monte-Carlo českou „stodesítku“, se soutěž dokončit nepodařilo.